esmaspäev, 5. jaanuar 2015

Set new goals and kick em' in the face



Head uut aastat teile kõigile veel! 


Olen viimase kuu jooksul blogi üsna unarusse jätnud ning tundsin, et peaks tegema väikese postituse lõpuks. Igatahes pühad möödusid väga rahulikult ning aastavahetus vinge vastuvõtuga. Kogu detsembri kuu ei hoidnud ma väga silma peal mida ma sõin ning kuna ja kui palju. Aga see eest ma nautisin seda perioodi. Lõpuks on nüüd pühad läbi ja tuleb ennast uuesti tõsisemalt käsile võtta. Sest suve kehad on siiski tehtud talvel.


Tean, et päris suur osa inimesi teeb aastavahetusel erinevaid lubadusi. Pean just silmas vormi ajamist ning trennidega alustamist, mis üldiselt siiski lõpevad umbes kuu ajaga ja ollakse samas seisus kui 2014 lõpp.


Mina isiklikult arvan, et ärge tehke lubadust uue aasta ja uue hooga eesmärgiga, vaid tehke see lubadus endale. Uskuge, see on palju tõhusam ja sõltuvust tekitavam ning tuleviku teie on kindlasti palju tänulikum.


Seega tehke see lubadus endale ning hoidke sellest kinni no matter what! Sest tegelikult kui midagi väga tahta, siis sa leiad selle jaoks aega ning võimaluse. Ei ole mõtet leida mingi vabandus või siis asju sugarcoatida. See ongi raske! Aga pigem olgu raske ning väljakutsuv!


PS! Selle nädala lõpuks töötan välja omale uued treeningkavad ning sätin oma toitumist veitsa, sest siiski plaan ju minna aprillis võistlema. Ning jagan siin neid ka teiega. Seega...

Stay tuned and Stay hungry!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar